Oglaševanje

Idejo za nenavadno ime agencije je Goodson, njen ustanovitelj in kreativni direktor, dobil pri redki in ogroženi vrsti dvoživke, majceni žabici z rdečim trupom in modrimi nožicami. Prav po njenih krakih se imenuje tudi sestrska divizija podjetja, ki izvaja bolj gverilske prijeme, in sicer Blueberry Frog (Borovničasta žaba). Okretna in poskočna mala dvoživka je za Goodsona, ki ga je Advertising Age prav pred kratkim uvrstil na svojo lestvico desetih najpomembnejših osebnosti v oglaševanju, pravo nasprotje dinozavrskih podjetij, ki so kot pravi monoliti simbol industrijske dobe, zato bodo po njegovem »imeli največje težave pri prilagajanju zahtevam nove dobe«.

Za svobodomisleca in po malem tudi upornika se lahko 40-letni Goodson pobaha s skorajda šokantno tradicionalnim in konzervativnim ozadjem. Tako njegov ded kot oče (in tudi vse štiri sestre) delajo v oglaševanju. Scott Goodson je sprva delal za svojega očeta kot tekstopisec. Po poroki se je z ženo švedskega rodu preselil v Evropo. V Stockholmu je delal dobro desetletje in imel priliko od blizu občudovati švedski smisel za (minimalistični) dizajn in fotografijo. »To mi je pomagalo nekako ‘prevesti’ vizijo tudi na področje blagovnih znamk in ustvariti zelo vizualne ter stilsko dognane kampanje, ki delujejo tudi onkraj državnih meja,« pravi. Ko je njegov oče zbolel, se je vrnil v Kanado in prevzel mesto izvršnega kreativnega direktorja v globalni mreži WPP Group’s J.W.Thompson s sedežem v Torontu.

Nespodobni anagram = zgodba o uspehu

Stephen Marks, mož na čelu French Connection Group (FCG), ki ga je Advertising Age uvrstil prav na vrh svoje lestvice najbolj vidnih globalnih igralcev v oglaševanju, je na prvi pogled Goodsonovo nasprotje. Poslovnež s trdo roko in izjemnim nosom za dobiček je predsednik in izvršni direktor FCG, je pa tudi živi dokaz za dejstvo, da seks v sodobnem svetu najbolje prodaja. S premetenim anagramom sicer nespodobne angleške besede je zaslužil pravo bogastvo. FCUK je v zadnjih letih postal pojem mode in prav posebnega življenjskega stila. Je pa tudi Marksovo »dete«. Inicialke londonske afiliale French Connection UK (FCUK) so postale podlaga za izjemno uspešne in prodorne globalne oglaševalske kampanje, obenem pa simbolizirajo sodobno oblačenje in dizajn ter kakovost tako prodajanega blaga kot tudi same verige trgovin pod isto blagovno znamko.

Njegovi sodelavci izražajo neomejeno navdušenje, kadar beseda nanese na Marksa, vsi se strinjajo, da je »izredno nadarjen in kreativen«, obenem pa velja za nekoliko nedostopnega in skrivnostnega. Še zlasti, kar zadeva njegovo zasebno življenje. Paul Smidy, ki Marksa dovolj dobro pozna, je pa tudi eden vodilnih analitikov za področje maloprodaje v Veliki Britaniji, pravi, da je Marks veliko bolj srečen, če se druži s Trevorjem Beattiejem, predsednikom in kreativnim direktorjem Omnicom Group’s TBWA, kot pa da postava naokoli z bankirji.

Similar Posts:

admin

Back to top