Pred vzpostavitvijo nove spletne trgovine je dobro vedeti, kdo je naša ciljna populacija in katere izdelke potrebuje. V končni fazi je razmerje med ponudbo in povpraševanjem tisto, ki poskrbi za naš uspeh ali neuspeh. Čim imamo nabor izdelkov, ki jih posamezniki potrebujejo in sicer podobne kupujejo drugje, moramo prehiteti konkurenco in hitro ustvariti svoje lastno spletno mesto. Posodabljanje videza mesta, razporeditve menijev in dodajanje izdelkov je vedno možno tudi naknadno. Ostati moramo konkurenčni in obenem korak pred našimi tekmeci.
Uspešna trgovina
Uspeh, ki ga prinaša izdelava internetnih trgovin, je enostavno izmerljiv. Pogledati moramo samo stopnjo obiskanosti, prodajo in število novih kupcev. Merilo uspeha je v postopni in dolgoletni neprekinjeni rasti prodaje. Enkratni visok dvig prodaje in nato obdobje mirovanja, se nam na dolgi rok ne izplačajo. Upoštevati morate same stroške vodenja, optimiziranja in vzdrževanja spletnega mesta. Strokovnjaki nam bodo že na začetku tako pomagali pri ustvarjanju zelo obiskane, optimizirane in prodajno uspešne internetne trgovine.
Prednosti, ki jih prinaša izdelava internetnih trgovin
Klasična prodaja ima manj prednosti, kot internetna prodaja, zato je še bolj pomembna kvalitetna izdelava internetnih trgovin. Pri slednji so izdelki na voljo ves dan, vse dni v tednu, ne glede na praznike. Za uspešno in neprekinjeno delo potrebujete minimalno število zaposlenih. Potrebe po najemu poslovnih prostorov skoraj ni. Dejansko potrebujete zgolj prostor za skladiščenje. Stroški vodenja in poslovanja so minimalni oziroma skoraj neznatni, v primerjavi s klasično prodajo. Lokacija in oddaljenost strank od vas ne igra bistvene vloge. Stranka lahko izdelke kupi kjerkoli in kadarkoli, brez večjih težav ali zapletov. Manjša kompliciranost in nenehna dostopnost strani vam omogočata pridobivanje dodatnih strank, ki jih s klasičnim fizičnim trgovanjem ne bi uspeli pridobiti.
Nagrajevanje zvestih strank
Fizične trgovine imajo kartice zvestobe. Izdelava spletne trgovine pa vam omogoča nagrajevanje zvestih strank v obliki kuponov in promocijskih kod za popust. Več denarja, kot zapravi stranka pri vas, pogosteje bo pridobila popuste. Na ta način zadržite lojalne kupce in obenem poskrbite za širjenje pozitivnih komentarjev o vašem poslovanju. Obojestransko zadovoljstvo prinaša tudi višji obisk, višjo prodajo in večji zaslužek.