Zato, ker ti PREPREČUJEJO SULFATIZACIJO SVINČEVIH CELIC V AKUMULATORJU !
Tokrat se bomo dotaknili »domačih« uporabnikov CTEK polnilnikov.
Pred časom nas je »presenetil« naš sorodnik s svojim razmišljanjem o polnjenju akumulatorjev, ki smo mu začasno »dali CTEK polnilnik na preizkus«.
Ima osebni avto, ki ga vozi 2 do 3-krat na teden ( je v pokoju), njegov sin ima vozilo z veliko elektronike, ki ga, zaradi bolezni, ravno tako ne vozi pogosto. Poleg tega imajo pri hiši tudi traktor, ki ga pred zimo parkirajo pod kozolec. Tega občasno pozimi spravijo v pogon, da splužijo sneg.
Ob obisku pri njih izvemo, da imajo CTEK polnilnik spravljenega v kleti !
Ob vprašanju ZAKAJ, je bil odgovor: »saj imamo NOV akumulator na traktorju« ! Ostala vozila pa…saj bo. Pa ni bilo. Sinov akumulator je »izdihnil« še pred iztekom 2-letne garancije, ki pa mu je v trgovini niso priznali !
Ne vprašajte, če sem se udaril po čelu!
Kljub našemu poprejšnjemu »izobraževanju« vsakega uporabnika zakaj in kako uporabljati CTEK polnilnike, je naš sorodnik ravnal popolnoma napačno !
ZAKAJ JE RAVNAL NAPAČNO ?
Spoznali smo, da moramo takim uporabnikom CTEK polnilnikov razložiti uporabnost in namen še bolj »po domače«.
Prenekateri kupec »naših« polnilnikov se še vedno ne zaveda v čem je »catch«, »point«, »kavelj« ( po domače: namen – smisel ) teh polnilnikov !
To niso »navadni« polnilniki akumulatorjev ! To so TUDI VZDRŽEVALNIKI akumulatorjev !
KAJ POMENI imeti CTEK VZDRŽEVALNIK akumulatorja ?
Da ga MORATE imeti priklopljenega na akumulator ČIM DALJ ČASA ( ko je le mogoče ), da akumulator NE SULFATIZIRA !
NAJBOLJE že OD NAKUPA novega akumulatorja ( če se ne vozite vsak dan ) !
S tem PREPREČITE SULFATIZACIJO SVINČENIH PLOŠČ !
Vedeti morate: TUDI NOV akumulator sulfatizira !
Vsak ! Zaradi samopraznjenja ( posebno pa ob nizkih temperaturah ) !
Znano je: pod napetostjo 12,3V se ZAČNE SULFATIZACIJA svinčevih celic ( vsi, ki jim akumulator »stoji« v vozilih in ga ne vozite: IZMERITE NAPETOST, takoj boste vedeli pri čem ste )!
CTEK ima tudi posebne LED indikatorje – pokazatelje napetosti akumulatorjev, ki se jih lahko montira direktno na akumulator, v njih pa vključi polnilnik !
Naslednje vprašanje za »domače uporabnike« : KAJ PA JE SULFATIZACIJA ?
Odgovor bomo priredili ( beri: zelo poenostavili ) tem »domačim« uporabnikom.
Pri globokem praznjenju akumulatorja, posebno, ko se ta NE UPORABLJA ( ko pade napetost pod 12,3V ), se začne kemijski proces pretvarjanja svinca v svinčev sulfat v obliki kristalov na svinčene plošče akumulatorja ( povezava : http://www.adriablue.net/desulfatizacija/ )
To pomeni, da se volumen svinca, kamor shranjujemo električno energijo, ZMANJŠUJE !
Primer iz prakse: po taki vaši pogosti »neuporabi« akumulatorja vam lahko vaš »mrtev akumulator« izmeri strokovnjak na servisu-trgovini akumulatorjev in njegova »diagnoza« je samo: »nima več kapacitete. Kupite novega«.
Še bolj preprosta razlaga »sulfatizacije«:
če imamo na dežju, še bolj v slani vodi… železno, necinkano pločevino, bo ta zarjavela ( se spremenila v železov oksid ).
Sčasoma bo torej pločevina prerjavela – izginila !
»Pleha«- železa ne bo več ( razlaga tistim, ki ne razumejo drugače )!
Razumete sedaj zakaj VZDRŽEVATI akumulatorje s CTEK polnilniki-vzdrževalniki akumulatorjev, ko se kemična pretvorba svinca v svinčev oksid še ni pričela ?
Še enkrat: ker CTEK-i PREPREČUJEJO »izginjanje« svinca v akumulatorju !
Seveda ob čimbolj pogostem priklopu !
DEJSTVO : ni polnilnika na svetu, ki bi pretvoril svinčev oksid nazaj v svinec in ga vgradil nazaj na celice akumulatorja !
Torej, če boste »zamudili« z vzdrževanjem akumulatorjev, ki »stojijo« kjerkoli, vam tudi CTEK polnilnik ne bo pomagal !
Morda bo pomagal podaljšati življensko dobo s še njegovimi dodatnimi unikatnimi ( edinstvenimi ) funkcijami »desulfatizacija« in »recond-obnova«, vendar vedite: vaš akumulator ne bo več dolgo »živel«, ker ste ga »zapustili« oz. »predčasno postarali«…
Pri vozilih doma, ki se ne uporabljajo vsakodnevno ( motorna kolesa, starodobniki, športna vozila….) ali kjer je veliko električnih uporabnikov ( npr. sodobna vozila, specialna vozila, avtodomi…), v zimskih razmerah ( gorska središča z motornimi sanmi, ratraki, štirikolesniki… – s padcem temperature močno pade napetost in kapaciteta ) in pri službah za varnost in reševanje, kjer mora biti vozilo VEDNO v pripravnosti za zagon ( gasilci, vojska, policija, gorska reševalna služba…), je švedski CTEK polnilnik-vzdrževalnik akumulatorjev relativno poceni, varna in kvalitetna rešitev !
To spoznavajo mnogi uporabniki CTEK-ov že od leta 2004 v domovih, v servisih in specialnih službah.
Z našo pomočjo.
Garancijo zagotavlja CTEK Sweden AB in naše podjetje ( garancija polnilnikov 2 in 5 let ).