COS-ova kolekcija, ki jo ustvarjajo H&M-ovi hišni oblikovalci, izdelujejo pa v H&M-ovih šivalnicah, je sestavljena iz dveh tretjin ženskih in ene tretjine moških oblačil. Oblačil, izdelanih v Aziji, je le 20 odstotkov, preostala so izdelana v Evropi, kar govori o tem, da se kitajska in druga azijska delovna sila, kadar gre za zahtevnejše kreacije, vseeno ne more primerjati z evropskimi šiviljami, poleg tega Daljni vzhod za dnevne pošiljke v trgovine postaja predaleč.
COS-ova kolekcija vsebuje tako modne nujnosti, kot so mala črna obleka, delovna srajca in poslovna obleka, klasiko, osveženo z modernim značajem – npr. črna ženska obleka s kovinsko zadrgo, ki poteka po sredini zadnje strani, ali moški usnjeni bomber karamelne barve s kavbojskimi šivi – in oblačila po zadnji modi, toda s pridihom brezčasne prečiščene elegance, izdelana kakovostneje kot oblačila hitre mode in iz naravnih materialov: česanega bombaža, kašmirja in usnja. Pridih ekskluzivnosti, ki ga v H&M-ovih prodajalnah kljub linijam s podpisom Stella McCartney, Viktor & Rolf, Karl Lagerfeld in v prihodnosti Roberto Cavalli ni mogoče zaznati, je v COS-ovih trgovinah poudarjen predvsem z manjšo površino in osebnimi svetovalci, pa tudi z glasbo, osvetlitvijo ter s stoli in knjigami, ki jih lahko kupci ležerno prelistavajo, ko se utrudijo od »napornega« nakupovanja.