V družbi se uveljavlja nov estetski ideal ženske. Brhka, delikatna silhueta, nohti s francosko manikuro in visoke petke so dobili alternativo v novi eleganci fizično in kondicijsko dobro pripravljene ženske. Šport je postal način življenja. Aktivni šport se že nekaj sezon prepleta s sodobno poulično modo. Telovadni copati so v Ameriki daleč najbolj prodajana obutev. Evropa je še vedno bolj konvencionalna, vendar se oblačenje nezadržno preobrača v sproščeno, športno podobo. Znane blagovne znamke so že pred dobrimi petimi leti začele razvijati športne kolekcije. Vzemimo samo fenomen Prada Sport. Iz športa so naredili razkošje.
Toda danes primat prevzemajo izraziti športni specialisti. Puma, Adidas in Nike so veliko bolj verodostojni, ko se dotaknemo proizvodne plati izdelka. In ravno tehnično področje oblačil in obutve je postalo najbolj vznemirljivo, saj smo priča največjemu napredku. Razvijajo nove materiale, ki vplivajo na novo estetiko oblačil in obutve, kar je nov izziv za oblikovalce, pa ne samo modne. S športom so se v svet mode odprla vrata tudi industrijskim oblikovalcev, ki jih bolj kot sam videz zanima uporabnost. Marc Newson za Nike in Phillip Starck za Pumo sta najbolj znana primera, ki modo obračata v povsem nove tirnice.
Adidas in Stella McCartney
Smernicam sledijo priznani modni oblikovalci in začenjajo sklepati zavezništva s športnimi specialisti. Najodmevnejša sodelovanja sklepa Adidas. Najprej Yoshi Yamamoto, zdaj še Stella McCartney. »S to serijo obravnavamo ženske resno – ne samo v njihovi zahtevi po individualnosti in slogu, temveč tudi po tehnični zmogljivosti športnih oblačil,« je sodelovanje s Stello McCartney komentiral Adidasov kreativni direktor Michael Michalsky.
Z novo kolekcijo za jesen sta Adidas in Stella McCartney poskrbela za še eno prelomnico v pojmovanju ženskega športa in mode. Razvijajo dizajnerska športna oblačila za zunanjo uporabo, ki so toliko stilistično dodelana, da jih lahko ženske oblečejo tudi za na ulico. Pravi »activewear«, oblačila za zunanje športe, je bil doslej praviloma moška domena, pa še to načelno samo za potrebe izrazitega športnega udejstvovanja.