Ščepec ekskluzivnosti po ugodni ceni

Po cenejših linijah oblikovalcev pret-a-porter oziroma nosljive mode, ki so se razbohotile v 90. letih prejšnjega stoletja, po high-street modi, ki jo je z Zaro do neslutenih višav privedel od lani največji evropski ponudnik cenovno ugodnih modnih oblačil, španski Inditex, po številnih znamkah hitre mode, sodelovanju oblikovalcev nosljive mode s proizvajalci poceni in športnih oblačil in nazadnje do demi couture, ki na prodajnih obešalnikih ponuja oblačila, izdelana po postopkih in cenah visoke mode, se uveljavlja nov modni koncept, ki ga vpeljuje drugi največji evropski modnooblačilni ponudnik H&M. Gre za verigo trgovin COS: Collection of style z oblačili, ki so namenjena kupcem z nekoliko bolj prefinjenim modnim okusom in globljim žepom od tistega, ki ga imajo kupci oblačil H&M. Švedi, ki letos praznujejo 60-letnico svojega delovanja, so prvo trgovino odprli 16. marca na londonski Regent Street, ki ji je sledilo še devet prodajaln v Nemčiji, Belgiji in na Nizozemskem.

H&M, ki je kljub temu, da več kot 60 odstotkov oblačil dobavlja iz Azije, oklican za demokratizatorja mode, skuša s COS-ovimi prodajalnami konkurirati španski Zari, ki med drugim tudi ponuja brezčasno modo z modernim zasukom po ugodnih cenah. Vendar je H&M šel še korak naprej, saj naj bi se oblačila iz COS-ove kolekcije po krojih, tkaninah in šivanju ne razlikovala od oblačil nosljive mode, hkrati pa so cenejša od njih. Tako lahko žensko obleko znamke H&M dobite že za 19, obleko iz kolekcije COS pa od 49 evrov, moška obleka v H&M stane okoli 150 evrov, v COS pa med 250 in 300 evrov.

 

 

Similar Posts:

admin

Back to top