»Računalnikarji nimajo potrebnih znanj«

Na eni izmed ameriških fakultet se študentje učijo, kako digitalno animirati, da bo skozi goreč obroč skočila žoga. »Slednje se res lahko sliši nekoliko otročje, a v resnici so programerji in oblikovalci računalniških igric brez potrebe zasmehovani, češ da se vse življenje samo igračkajo. Ravno nasprotno, gre za dobro plačane, kreativne in iskane poklice prihodnosti,« pravi Boštjan, izvršni direktor studia za razvoj računalniških iger Zootfly.

V Sloveniji tečajev ali drugih oblik študija iger še ni, se pa pripravlja. Boštjan Troha pravi: »Z Geo se že pogovarjamo o triletnem mednarodnem dodiplomskem študiju z dvema smerema. Prva smer bi bilo oblikovanje, druga pa programiranje, zlasti poznavanje konzol x-box 360, nintendo revolution in playstation 3 ter tudi večnitnost.« Opisanega programa sicer v letu ali dveh še ni pričakovati, čeprav imajo, kot pravi Boštjan Troha, projekte že pripravljene, predavatelji pa bi prišli tudi iz tujine.

 

Zaradi potreb računalniške industrije je povpraševanje po strokovnjakih, ki bi lahko sodelovali pri oblikovanju iger čedalje večje, vendar je teh malo. Kot poudarja Boštjan Troha, Slovenija že zdaj nima zadostnega števila ustreznih kadrov. »Diplomanti računalniških in nekaterih drugih fakultet sicer imajo določena znanja, vendar jih moramo za to delo še dodatno izobraževati, saj večinoma stvari poznajo zgolj ljubiteljsko. Sicer pa že iščemo sodelavce iz tujine in imamo že zaposlene iz Beograda in Ukrajine,« je dodal sogovornik.

Similar Posts:

admin

Back to top